Bugün Canım Hiçbir Şey Yapmak İstemiyor !!!

   Bugün gerçekten de canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Açıkçası bir kaç gündür üst üste makale yayınladım. Ayrıca yeni bir proje için durmadan video kurguluyorum. Ve sonuç: Bugün canım hiçbir şey yapmak istemiyor!

Bugün Canım Hiçbir Şey Yapmak İstemiyor !!!



   Bazen bazı şeyleri yapmayı çok sevsen bile zaman zaman bıktırabiliyor. Ya da seni yorgun ve bezmiş bir ruh haline büründürebiliyor. Acab bunun temel sebebi ne olabilir? Acaba bunu düzeltmek ve yeniden aynı enerjiyi kazanmak adına ne yapılabilir?

   Elbette buna uzman bir piskolog gibi cevap veremem. Sana yaşam koçluğu da yapamam. Ama kendim bu durumu düzeltmek için sanırım şunları uygulayacağım:

1- Günlük Rutinden Kurtul:

   Normal şartlar altında bu blog içerisinde genellikle İnternet'ten Gelir Yöntemleri ile alakalı içerik oluşturuyorum. Tabi ki bunun paralelindeki konuları da işliyorum. Elbette bu bazen sıkıcı olabiliyor ve acaba bugün ne yazsam diye düşünüp duruyorum... Örneğin bugün de o günlerden biri aslında. İstedim ki şu rutinden sıyrılayım ve böyle kendimle sohbet edebileceğim bir makale yazayım... Eğer içerik üretirken ara ara sıkıldığını hissedersen sen de bunu deneyebilirsin. İyi geliyor...

2- Zorunluluklarını Unutma:

   Bugün benim hissettiğim gibi hissediyor ve canın hiçbir şey yapmak istemiyorsa, zorunluluklarını hatırlamalısın. Yaptığın şeyi neden yaptığını düşün ve işinin başına dönmeye çalış. Açıkçası bugün makale yazmasam ne olur diye düşünürken aklıma zorunluluklar geldi ve saplandı... Ve işte okuduğun bu makale yavaş ortaya çıkıyor. Sonucun neye benzeyeceğini bilmesem de hem vicdani olarak rahatlamış hem de görevimi yerine getirmiş olacağım.

sermayesiz para kazanmak


3- Yarının Hayalini Kur:

   Az önce zorunluluklarını hatırla demiştim ya, bunu yanına gelecek hayalini de eklersen motivasyon için oldukça yararlı oluyor. Hepimizin yaptığı işi yaparken elde edeceği bir menfaat vardır. Örneğin ben bu içeriği oluşturuyorum çünkü düzenli bir içerik yazmayı (daha doğrusu günlük içerik oluşturmayı) hedefliyorum. Babamın hayrına mı? Elbette HAYIR. Düzenli içerik düzenli trafik, düzenli trafik düzenli reklam geliri demektir. Elbette para tek başına da bir şey ifade etmiyor. Bu parayı nasıl ve nerede harcayacağında önemli değil mi?

   Hadi gel beraber bir hayal kuralım. Bunun için fazla paraya ihtiyacın yok. Ya da rakamı sen belirle cebinde 5.000 tl olsa şimdi ne yapardın? Belki de cep telefonu alırdın. Kim bilir belki de bilgisayaranın herhangi bir parçasını yükseltirdin. Benim de bunu gibi bir takım hayallerim var ve hep bu hayalleri düşündükçe, onu elde ettiğim anı düşündükçe yapmak istediğim şeyleri daha şevkle ve daha zevkle yapıyorum. Örneğin bu paragrafı daha hızlı yazdım birden hayallerim aklıma gelince :-)

4- Planlarını Gözden Geçir / Kaynaklarını Artır:

   Bazen tıkandığını hissedersin. Bu yüzden canın o gün hiçbir şey yapmak istemez. Aslında olan şey şudur. O gün ne yapacağını bilemezsin. O bilinmezlik de seni "Bugün canım hiçbir şey yapmak istemiyor" ruh haline sokar. İyisi mi sen müsait olduğun en kısa zamanda ne yarın ne tür içerik üreteceğin ile ilgili plan yap. 

   Biliyorum bu planları yapmak oldukça zor. Çünkü daha önce planladığın şeyleri zaten yaptın ve artık tekrara düşüp durduğunu hissediyorsun. Bu aslında kaynak kıtlığından oluyor. Örneğin bazen içerik üretirken insanlar ne aramışlar diye merak ediyor ve "Anahtar kelime araştırması" yapıyorum. Ancak sorular hep birbirine benziyor ve sen de bunları cevaplarken hep tekrara düşüyorsun. Aynı soruya nasıl farklı cevap verebilirsin ki? Bu sefer de TUTARSIZLIKLA suçlanırdın.

   Bu durumda sanırım yeni konulara yönelmek de göz önünde bulundurulabilir. Böylece hem farklı bakış açısına sahip olmak adına bir şans verirsin, hem yeni şeyler öğrenebilirsin hem de kitleni de farklı konuları işleyerek tatmin edebilirsin. Bunun için de kaynakları yenilemek gerekecektir. Al sana yeni bir görev. Yeni kaynak arayışları ve yeni konular...

5- Sıralamayı Değiştir:

   Günlük yapmam gereken işleri göz önüne getirdiğim zaman görürüm ki bugün yapmam gereken işler bir birleriyle bağlantılı değil. Bu durumda işin sıralamasını değiştiririm. Bunu sen de deneyebilir misin? Bir örnek vermeye çalışayım. Mesela bugğn de blog yazısı yazmalı ve video kurgulamalıyım. Önceliğim blog yazısı yazmak. Bugün bir değişiklik yapıp vide kurgulama işimi öne çekebilirim... 

   Biliyorum aslında bu da rutini kırmak adına yapılan bir faliyet. Ancak ben bu maddeyi göz önünde bulundurmamıştım daha önceleri. Ancak ilk denememi yaptıktan sonra sonuç iyi geldi. Ara ara hala yapıyorum. Bence işlerin arasında bir bağlantı yoksa bunu bir dene derim. 

   Her zaman herşeyi en doğru ve en iyi şekilde yapmak zorunda değiliz değil mi? Bugünde böyle olsun... Bazen etrafındaki şeyleri fark edebilmek için kafanı çevirmeli ve farklı bir yere odaklanmalısın. Bugün biraz durup dertleşeceğim bir içerik yazdım Hoşuna gitti mi ya da ne kadar iyi oldu bilemiyorum. Ama bu sefer kendim için yazdım. Kendine iyi bak! Sonraki makalede görüşürüz. Diğer içeriklere erişmek için BURAYI tıkla...

      

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Amazon Satış Ortaklığı Nedir Nasıl Yapılır?

Anahtar Kelimelerin Önemi ve Rekabetçi Anahtar Kelimeleri Bulmak

Dropshipping Nedir - Dropshipping Nasıl Yapılır ?

Satış Ortaklığı Nedir - Satış Ortaklığı İle Online Nasıl Para Kazanılır? - Satış Ortaklığı Veren Siteler ve Networkler

Amazon İle E-Ticarete Atılmak

İnternetten Para Kazanma Yöntemleri

Pinterest Nedir - Pinterest Nasıl Kullanılır - Pinterest İle Para Kazanmak

EIN Numarası Nedir, EIN Numarası Neden ve Kimler İçin Gereklidir?

Backlink Nedir Backlink Alabileceğiniz En Kaliteli Türk ve Yabancı Siteler